středa 16. prosince 2009

169. den Den jako vyšitý....


Hned ráno mě Kika vzbudila Mamíííí už v 7 ráno, protože jsem musela na onu místnost, vstala jsem a cestou přes otevřené vchodové dveře (Petr šel zatopit do kotelny) viděla pohromu na dvoře, připravila jsem si už večer odpadky, že je ráno hodím do popelnice...no někdo mě předběhl :-(, pak hned vypadl proud a vzhledem k tomu, že nememáme na kotli pojistku proti přehřátí, musel Petr okamžitě celý kotel "vypumpovat", proud nešel pěkně dlouho, snad ještě po obědě, my se s Bětkou a Ferdou nachystali na výlet do Prahy, jeli jsme autobusem a tramvají, Kika všechno zvládla krásně, my akorát mrzli, protože jsme na zastávku přišli moc brzo, pak jsem měla další prima akci při koupi kombinézy na zimu pro Kiku...vel. 110 a byla jí malá, nějaké zvláštní číslování a větší už neměli a prodavačka mi odmítla vrátit peníze, tak jsem tam poslala svojí ráznou mamku a všechno vyřídila :-), on by tam zašel Petr, ale ten tanec bych nikomu nepřála :-), já jsem na tohle moc měkká..., když jsem pak v sekáči kupovala oteplené kalhoty, napočítali mi o stovku víc, tu mi hned vrátili, ale jedny z těch kalhot byly opět malé... (to mám tu Kiku v oku co :-) ), a když jsem si vybrala jiné, tak jim zase nefungujou 4 cvoky, takže mi je vymění a ještě dali slevu... Tak snad zítra bude líp...z toho dneška jsem si přinesla domů pěknou rýmu :-(((((

0 komentářů: