středa 21. července 2010

Náročný den

Sice jsme byly celý den doma, ale o to to bylo těžší, Kika chtěla jít pořád ven, i když ráno už teplotu neměla, v noci jo, nechtěla jsem s ní jít do toho parna na sluníčko, tak jsem pořád musela vymýšlet nějaké hry, tak jsme dopoledne malovaly na tabuli, fixkama, to jí bavilo, po obědě si šla zdřímnout...píšu zdřímnout, protože od půl 1,kdy děsně chtěla jít spát spala asi do 4h tak 20 minut...ležela v posteli, kdy jsem myslela, že spí nebo si tam hrála, lumpačila, ječela...no děs, odpoledne si hrála ve velké bedně, měla tam deku, polštář, židli, hračky :-), po 6h jsme byli venku a zalévaly jsme zahrádku, úplně navečer jsme vzali tříkolku a šli se všichni projít, po tom celodenním bdění a včerejších horečkách jsem myslela, že večer usne jen co lehne...omyl, usnula možná až ted před 22h ....takže místo ní padám já...
Naše plody zahrády


Kice na hlavě přistál pavouk...to ona to všechno motá, byla to moucha :-) a když to není pavouk, říká mamenec :-)

Běžící
A skákací Kika

0 komentářů: