neděle 1. srpna 2010

Pár fotek...

Tak koukám, že jsem zase týden nevkládala...tak tady je takový souhrn.
Zkoušela jsem Kiku nějak lákat na focení, nakonec se povedly aspon tyhle dvě fotky


Ve čtvrtek jsme se vydaly s Kikou autobusem za kamarádkou Jitkou do Prahy, Kika si s Verčou docela rozuměla, navíc jsem si pochovala maličké miminečko, co se nedávno narodilo!


Zamyšlená Kika...

Po těch páru deštivých dnech se mi vzpamatovala zahrádka a krásně nám tu ted všechno kvete, Kika obdivuje petunie.


Dělá na mě KUK :-)

Moje parádnice!!! Od Jitky a Verunky dostala dřevěné korále a náramek (viz. fota výše i níže :-) ) a já jsem jí ještě vyndala naušnice, které dostala ke kabelce k narozeninám, původně jsem si říkala, radši je schovám, aby je nesnědla..jak má ve zvyku všechno přád ochutnávat :-(, kdybych věděla, jakou jí udělám radost, už je má dávno na uších :-) Celé odpoledne je nechtěla sundat!!! Mmch, korále nosí od toho čtvrtka neustále a sundavá je jen na spaní...:-)


Od sousedky Eriky má Kristinka zapůjčené dva boží kočárky!!! Jsem z nich nadšená a Kika pochopitelně ještě víc! Celé dny si vyhraje sama s kočárkem, panenkou a peřinkama, v tom sportáku se vozí víceméně Kika :-) Díky Eriko!


V sobotu jsme byli na závodech v nedaleké vesnici, bohužel Petr pro stále bolavé vazy v koleni radši neběžel, byl to půlmaraton. Tak jsme aspon jeli na 5km a fandili běžcům, Kika si mezitím vyhrála pod obří vrbou.
PS: Nezbytné korálky a kabelku od babičky musí mít s sebou...


1 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Kvetinace bombasticke. Snezance se moc libi