čtvrtek 10. února 2011

Jůůůůůůů já jsem ostuda!!!!!!

No jo no jo, dlouho jsem tu nebyla, nejdřív mi to nechtělo nahrávat fotky a pak jsem zapomínala a pak nebyl čas a pak jsem zapomněla úplně a nakonec nebylo co a koho fotit, fotky doma nejsou nic moc a venku fotit stále tu stejnou zimu nebo Kiku v čepici mě moc fotit nebavilo a nebaví, tak jsme s prvními předjarními náznaky vyběhly ven a zkusili pár fotek i bez čepky.

Nejdřív pár pohledů z okna, kdy vysvitlo na chvilku sluníčko!






A tady už venku!





2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

....jů holky se probraly ze zimního spánku... to je dost :-) a vypadá to, že Kika se vyspala přímo do růžova... krásná holka... doufám, že budu mít na co koukat častěji :-) moc Vás zdravím kočky !

Večerka řekl(a)...

Ahoj Tutulko, moc zdravím, krásné fotečky, Kika je moc pěkná holka. Doufám, že se máte hezky. Večerka :-)