čtvrtek 10. června 2010

344. Večeře....


Dneska máme s Petrem 10ti leté výročí od seznámení...no jo to to uteklo, člověk by tomu ani nevěřil:-)
A jak to celé začalo???? Před 10 lety jel Petr na ligu se Spartou, já jsem měla rande s jedním klukem...šla jsem domů zklamaná a řešila, jak se z toho seznámení vyvlíknout :-). Čekala jsem v Holešovicích na zastávce autobusu na dneska už neexistující trasu linky 200...a najednou kolem mě šel kluk s obrovskou taškou a ruskou zmrzlinou :-) Stačil nám jeden pohled, v autobuse jsme se na sebe dívali celou dlouhou zastávku, asi 10 minut a když na zastávce vystoupilo a nastoupilo hafo lidí, Petr se odhodlal a přišel ke mě s větou: "Ahoj, já jsem Petr" a tak jsme se přestavili a ještě ten večer strávili v pizzerii nedaleko našich domovů...no co vám budu povídat, láska jako trám :-)))
No a ke včerejšku...
Na večeři jsme si došli ale už včera večer, Kika byla spokojená doma s babičkou, dlouho se ráchala ve vaně a ani jí nevadilo, že jsme odešli :-), zašli jsme si do naší oblíbené pizzerie v centru Prahy, sice trošku pršelo, ale i tak jsme se po jídle příjemně prošli, hledali jsme nejlevnější deštník, ale nechtělo se nám utrácet 99,-, když máme doma deštníků stovky :-), tak jsme trošku zmokli a za 20 minut přestalo úplně, procházka to byla fajn, dokonce jsme po dlouhé době přišli na Stromák akorát, když kostřička bimbala zvonečkem a apoštolové vykukovali z oken :-)
Bylo to fajn :-)

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jéééé... to je tááák krááásné... nádherný příběh ... takže láska na první pohled přece jen existuje... přeju hodně dalších společných let ... jste báječná rodinka !!!

Unknown řekl(a)...

to jsou kecy.... moc pohadkovy pribeh
)))))