středa 30. června 2010

365. den Tak šel čas........

A je to tady, konec zvonec, 365. den...rok utekl jako voda, někdy to bylo dost těžké najít alespoň něco k focení, ať mi den nezahálí, někdy jsem měla fotek tolik, že jsem je musela třídit a vybírat, bylo to náročné, ale bavilo mě to, děkuju za návštěvy, za milé komentáře i za inspiraci na jiných 365 kových blozích. S projektem končím, ale fotit a vkládat sem nepřestávám.
Ptala jsem se Petra, jak mám všechno zakončit, napadlo ho vybrat z každého měsíce jednu fotku...tak tady jsou!
Červenec - Kika je ještě mrňavá

Srpen - trénuje běhání

Září - se svojí nejlepší kamarádkou AničkouŘíjen - první sponka
Listopad - To jsme my!
Prosinec - s tetou Bětkou a bratrancem Ferdou
Leden - sněhu máme víc jak na horách
Únor - první culíčky
Březen - konečně začíná být teplo
Duben -sranda na schodech u sousedů
Květen - moje nejoblíbenější vysmátá fotka
Červen - Kika s copánky, už je to velká slečna!
A dneska malujeme ...
KONEC!

4 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

krásný a krásný konec ,,,gratuluji máte hezkou vzpomínku,,,pá

Anonymní řekl(a)...

Tuli... tak už ve finále... gratuluji ... ten rok s Vámi utekl jak voda... a byl moc super... Krásné léto !

Jiruska řekl(a)...

Veliká gratualce k úspěšnému konci projektu... jsi dobrá, že jsi to dotáhla! Máš překrásné vzpomínky v obrazch... a zakončení jsi vymyslela super!

Annave řekl(a)...

Tuli, gratuluju. A zakončení - super nápad