neděle 16. srpna 2009

47. den Běžecký závod Žebrák






Z chaty jsme jeli rovnou na závod na Žebrák 25km, byl to bezva den, nejdřív vystartovali dědečci nad 70 let, jeden ročník 1925! Za hodinu vystartoval hlavní závod a pak lidový běh...hlasatel hlásil, ať se nikdo nenechá zahanbit a vyrazí na trať 1100m i s kočárky a se psy...tak jsme se s Kikou přihlásily:-)Dostali jsme startovní číslo jako diplom a ten byl slosovatelný, Kika vyhrála tričko a já budík a roler na permanentku :-), když doběhl Petr, tak koukal, že jsme taky "běžely":-), já původně chtěla jít jen na procházku, nakonec jsem to musela přehodnotit a když kolem mě frčely malé děti, musela jsem se taky rozeběhnout...přes malé technické problémy s kočárem jsme byly poslední hned po startu, musela jsem zaaretovat přední kola a zvednout Kiku do sedu, no a pak jsem se snažila aspoň někoho předběhnout...podařilo se a když jsme vbíhaly do druhého kola přes start/cíl, tak jsem měla husí kůži...bylo tam spousta lidí, co tleskali, fandili, bylo to krásný. Petr doběhl 10. celkově, 8. v kategorii a 6. čech, za to 8. místo dostal dárkový lahůdkový koš :-)

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tuli... není důležité zvítězit, ale zúčastnit se :-) .... příště je první místo Vaše... tvoje a Kiky !