středa 27. ledna 2010

211. den Veselá kráva - buchta






Zkusily jsme s Kikou jeden recept, co nám tu nechala moje máma, jmenuje se Veselá kráva :-)
Potřebujeme:
Tmavé těsto:
1 hrnek hladké mouky
1 hrnek hrubé mouky
1 hrnek krupicového cukru
1 hrnek mléka
3/4 hrnku oleje
1 kypřící prášek
2 lžíce kakaa
2 celá vejce

Světlé těsto:
2 tvarohy
1 hrnek krupicového cukru
1 hrnek mléka
2 celá vejce
1 vanilkový puding

Část tmavého těsta jsem si odlila do toho měřícího hrnku a zbytek na vymazaný plech, na to světlé těsto a pak "kydat" prostě jak se chce to tmavé těsto, kydala Kika tak to dopadlo jako na fotce :-)
Pekla jsem na 170°C asi 45 minut.
Buchta vypadá báječně, snad tak bude i chutnat, pozdějc dopíšu.
Kice se to moc líbilo, do všeho, co jsme tam přidávaly musela strčit ruce a vyzkoušet konzistenci :-), jak dorazil Petr domů, hned ho táhla k pekáči a ukazovala mu "bubu" :-) Jo a recept jsem musela spálit, teda celý ten časopisek...vypadal jak opravdu vyplivnutej od veselý krávy :-), Kika si do něj utírala ruce od těsta, ochutnávala a trhala :-)
Tak je výbornááááááááá!

5 komentářů:

Gabka řekl(a)...

buchta super, zítra vyzkouším a Kika je veeeliká šikula :)))

Štěpánka.Š řekl(a)...

Jééé Tutulko.... to tvé děvčátko je ale šikovné....:-)

Tuhle buchtu jsem také dělávala, díky za připomenutí...

O víkendu se do ní pustím a doufám, že mi Šárinka pomůže tak krásně jako Kika...:-)

Dagi řekl(a)...

vypadá skvěle! díky za inspiraci ;)

pacina řekl(a)...

U Štěpánky se vaří,u vás peče,jste holky šikovný.Taky ji děláme,ale my jí říkáme prošívaná.Je moc dobrá. Kika je šikulka.

Anonymní řekl(a)...

... jo jo taky ji znám pod jménem "prošívaná" ale že ji Kika prošila opravdu důkladně... je to holt holka šikovná po mamince !!!