pátek 22. ledna 2010

Ocenění

Ráno kouknu na blog a jak jsem byla překvapená, když mi tu EvinkaR zanechala zprávu o ocenění :-), Evi opravdu moc děkuju!!!!!!!!
Ještě moc děkuju Sillwan a Annave za ocenění!!!!

.

Pravidla tohoto ocenění:
.
Zanechte jméno a odkaz na toho, kdo vám dal toto ocenění na svém blogu. Pak Nominujte 5 blogů, o kterých si myslíte, že jsou úžasné!
.
Já jmenuji tyhle blogy:
.
.
1. Gabky blog
2. Floranky blog
3. Janky blog
4. Dušičky blog
5. Foolpickův blog

(The rules of this Award: Put the name and link of whogave you this award on your blog. Then pass it on to 5.blogs which you think are amazing!I reward next blogs:)

3 komentářů:

Fool-pick řekl(a)...

Děkuji beruško strašně moc,vážím si toho :-))

Květka řekl(a)...

Moc, moc děkuji a mám velikou radost.A přeju, ať se daří, na co sáhneš

Gabka řekl(a)...

Tulinko, moc moc děkuji za ocenění, strašně mě to potěšilo :))