sobota 30. ledna 2010

214. den ....Bonus dnešního dne



Nedá mi to a tuhle fotku sem prostě dát musím, můj táta mi kreslil postavičky běžce a běžkyně a já si to nafotila a překreslovala v gimpu, a on to chodil kontrolovat a říká mi, jak mám vachrlatou ruku..., říkám myslíš, že je to tak jednoduchý? Prý tak mě k tomu pusť :-)))) Tak jsem ho pustila a tak kreslil a kreslil, nakonec vybarvoval a fakt ho to bavilo, takže prý už ví co a jak a příště bude kreslit rovnou do pc :-), a to si představte, že táta viděl do nedávna pc z rychlíku...až v práci se naučil ovládat myš a základní funkce :-)
A ještě přidám výsledek...

6 komentářů:

pacina řekl(a)...

Paráda šikulka tatínek :-))

Annave řekl(a)...

No to kouká. Vééélká pochvala pro taťku! :-))

Fool-pick řekl(a)...

no je to naprostý šikula,smekám :-)))

Hlllll řekl(a)...

Tak to nemá chybu...

Čarodějka řekl(a)...

Já se klaním.Koupila jsem si tablet že si budu kreslit a teď mi tu leží ladem.Mám vše tak křivé a ošklivé.Taťka je vážně šikovnej.

Evajs řekl(a)...

Týýjo,super...tak to vůbec nechápu! V gimpu,jo?To je teda neskutečnej...:-)