úterý 16. února 2010

230. den Kika učí mimi na nočník...






Včera jsem koukala, jak Kika celý den tahá mimi, povídá si s ním, vyhazuje ho do výšky, dělá, že se mimi bojí, pak ho chová... :-) a pak mu vysvětlovala, jak se to na tom nočníku dělá a měla vždycky hroznou radost, když bylo mimi hoko (hotové) :-) nakonec musela taky, ještě, že máme ty nočníky dva :-)Ještě si zatleskaly, jak jsou šikovné...divím, se, že nechtěly bombon :-)
PS: Všimněte si té žluté mikinky...ta je prosím ještě po mně :-) našla jsem jí nedávno na půdě v jedné tašce...tak jsem jí vyprala, sice nefunguje zip, ale jinak je na doma super, Kika jí má ráda, je to jediná mikina, kterou si nechá rozeplou a nesundavá si jí, ještě pořád zkouší zip, říká, že nede a je z toho smutná :-)

4 komentářů:

Gabka řekl(a)...

Kika je úžasná :) snad to Any taky naučí :)))))

Anonymní řekl(a)...

:-))) Kika je tak přesvědčivá, že to vypadá, že se jí to snad i povede... naučit mimi na nočník :-))

Štěpánka.Š řekl(a)...

Moc krásné fotky i komentář....:-)
Je to šikulka....
...a pobavilo mě povídání o zipu....
U nás zatím MUSÍ být zapnuté všechny mikinky...:-)

Čarodějka řekl(a)...

Tak mě se nejvíc líbí to mimi v nočníku.Myslím že kdyby se vyčůralo tak je celé mokré. :-) ale děti jsou vážně kouzelné.