čtvrtek 4. února 2010

219. den Rýma


Tak jsem chytla rýmu jako trám od Petra... sice vždycky umírá - známá to smrtelná nemoc chlapů :-), ale vždycky je za 3 dny fit, trochu si posmrkne, zahuhlá a zachrápe, hlavně všichni kolem běhejte, jsem těžce nemocen :-) a pak to na mě prskne a má klid...a já se s tím budu trápit týden, kapesníků už mám jak v té reklamě, nos odřený, oči červený... :-) Ale jsem ženská, tak to vydržím no ne?
:-)))

4 komentářů:

Fool-pick řekl(a)...

:-)))) To mluvíš o nás ne??? :-)))

Hlllll řekl(a)...

A o nás taky :-))))) jj, chlapi a nemoci, to je něco...

Gabka řekl(a)...

u nás naštěstí ne :)) Tuli, takovou rýmu mám vždycky taky, první dva dny skoro nedýchám a drží se mě to vždycky pěkelně dlouho, tak at ti je zase dobře :))

Čarodějka řekl(a)...

Ať jsi brzo fit a tu vážnou chorobu přežiježeš.Od toho jsme ženy aby jsme vše zvládly.