neděle 9. května 2010

312. den 3x v Hiltonu...:-)

Včera jsem se dopoledne sbalili a jeli k našim, den před marathonem tam přespáváme, aby měl Petr blíž na start a nemuseli jsme tak brzy vstávat. No bylo to hodně náročný, Kika nechtěla po obědě vůbec usnout, o půl 3 jsem to vzdala, ač unavená Kika, vítězoslavně volala, že jdeme ven, potřebovala jsem do drogerky, tak jsme vyrazili s kočárem, že usne tam...neusnula, zamířili jsme proto do Hiltonu, kde si vyzvedával Petr startovní číslo, Kika byla nadšená, strašně se jí tam líbilo, hlavně dlouhá chodba s kobercem, kde běhala tam a zpátky, po cestě jsme nakoupili a když už jsme stáli před domem, Kika usnula, tak jsme kroužili s kočárem sem a tam po Karlíně, pak musel Petr opět do Hiltonu, kde měl sraz s kamarádem, já jsem s kočárkem počkala na lavičce, když mi Kiku vzbudili rozjívení uřvaní američani :-(, večer jsme do Hiltonu šli znova odevzdat lahve s pitím na občerstvovačky :-), ještě že to máme od našich coby kamenem dohodil :-)
Od našich jsem dostala krásnou kytičku k narozeninám :-)
Kika si to drandí po Karlíně
Kika s tátou v Hiltonu
Stavili jsme se i pro zmrzlinku
Při večerním koupání nechala Kika otisk svých zubů v mýdle :-)

3 komentářů:

Čarodějka řekl(a)...

Tak to mýdlo mě dostalo.Doufám že si Kika pochutnala.

Anonymní řekl(a)...

Tuli... krásná kytička... i ode mně velká gratulace... všechno neej ! A ten otisk zubů je fakt hustej :-))

pacina řekl(a)...

Otisk v mýdle to je dost hustý :-))