úterý 11. května 2010

314. den Narozeniny...

Včerejšíí den jsem si místo oslavy pekelně protrpěla, už od soboty mám rýmu a kašel a včera se přidala nesnesitelná bolest hlavy, Petr mi zpříjemnil den krásnou kytičkou,kterou mi přinesl, Bětulka co mi zavolala a naši, kteří se večer stavili a přivezli pár chlebíčků, že jsem nemusela ještě dělat večeři...
A v neposlední řadě musím poděkovat všem mým kamarádkám babinetkám za krásné ráčky, co jsem dostala!!! Brzy je sem všechny vložím!




2 komentářů:

Jiruska řekl(a)...

Květinko milá, děkuji za přání a to stejné přeji i já Tobě... vše NEJ, pevné zdraví a milé lidičky okolo, kteří Tě budou dělat šťastnou... květinu jsi dostala krásnou, dělá čest tvému jménu...

Štěpánka.Š řekl(a)...

Místo likéru jsi slavila kapkami... Tutulko...? Nevááá..... Hlavně, jestli pomohly..?