středa 10. března 2010

253. den Návštěva u mě v práci





Dneska jsme měli opravdu perný den...hned v poledne jsme vyrazili k ortopedovy, chtěl vidět Kiku po 1,5 roce, až bude chodit, v čekárně bylo fakt plno, ale odsejpalo to, byly tam samý mrňavoučký miminekčka :-) Kika je v pořádku, proběhla se před dr tam a zpátky, zakroutil jí kotníčky a propustil nás!
Pak jsme jeli na návštěvu ke mně do práce, už jsem tam nebyla fakt dlouho ...
Auto jsme nechali před trafikou a jeli s kočárem tramvají, Kika usnula až než jsme zaparkovali auto... tak jsme jí vyndali, že hned usne po cestě v kočáru...neusnula a po 20ti minutách jsme to vzdali, nasedli do tramvaje a že usne, až pojedeme z práce domů...návštěva byla fajn, Kika si to tam všechno prohlídla, prošmejdila, ke konci už byla unavená, ale užila si to, já si pokecala, ráda jsem všechny svoje kolegy po té dlouhé době viděla!!! Příště musíme přijít dřív a zajít s Janinkou na oběd :-)
No a Kika a spaní? Po cestě zpět opět nic, v tramvaji ječela, že jí musel mít Petr na klíně a pak jí cesta byla dlouhá, museli jsme vystoupit dřív, v tu chvíli usnula, Petr aspoň mohl jít v klidu běhat, já skočila do kuřat pro skelety a domů jsme dorazili po 7 večer, kotel se nepodařil roztopit, tak to necháme na ráno, snad nezmrzneme, Kika po dlouhém dnu usnula stejně hned po půl 8 a já už pomalu taky půjdu, už se těším...

0 komentářů: