čtvrtek 18. března 2010

261. den Řidička






Dneska se musím pochlubit, jsem ráno zavezla i s Kikou naše auto (co s ním teď jezdí naši) do servisu na technickou, já vím, je to jen 200m :-))), ale já na sebe byla tak pyšná, že jsem to zvládla - no neřídila jsem snad rok... a to i předtím jsem jela tak jednou v roce a předtím taky...:-))
Kika byla tak nadšená, že nechtěla z auta vystoupit :-) Cestou domů jsme šly kolem starého hřiště, máme ho hned pod barákem, tak jsme se musely zastavit, pořád jsem Kice slibovala, že tam může jít, až nebude sníh...bohužel houpačky jsou rozbité, tak si chvilku pohrála aspoň v pískovišti s autem.
V každém případě fotku sebe samu za volantem nemám, tak sem dám aspoň fotky Kiky řidičky, co provětrala kočárek, měla ohromnou radost, doslova si to užívala a to to málem prospala, nechtěla po obědě usnout, až o půl 3 se jí to povedlo, ve 4 jsem jí šla budit, aby z toho nádherného slunečného dne něco měla :-)

1 komentářů:

Jiruska řekl(a)...

krásný fotky, povedly se... Kristýnka je nádherná.