úterý 23. března 2010

266. den Prima den






Dnešní je fakt prima od začátku, a to ani nevypadal, Kika se rozhodla, že bude ponocovat a asi od 11h nás do cca 2rána nenechala vyspat :-(, chtěla spát s námi, ale zabrat nedokázala, pořád se mlela, točila, smála, sápala se po nás, lehala si na nás, odstrkovala...a když jsem jí už rozčílená 3x dávala do svý postýlky, tak spustila taky řev a u toho tadýýýýýý, tadýýýýý...(jakože chce spát s náma), že jsem jí vždycky zase vrátila v domění, že už se to povede, pak když chtěl odejít Petr do obýváku, ať se aspoň on do práce vyspí, tak začala Kika řvát tatííííííííí, no hrůza, ale ráno bylo všechno super, chvilku jsem hlídala malého Jáchyma, vozila jsem po dvoře a říkala si, jé takhle by to bylo super, Kika na motorce, já v kočárku druhé dítě, jaká idylka :-) no jo, ale to není celý den, že :-))) Odpoledne jsme vyrazily na hřiště za Lukáškem a Jáchymem, Kika jak věděla, že jde na hřiště, tak letěla, poprvé mě celou cestu držela za ruku a táhla dopředu, pořád říkala houpy houpy. Cestou z hřiště už od brány viděla Lukáškovu motorku (tak 150m...) a běžela přes celý dvůr, abych jí náhodou nezachytila, protože jsme měly už namířeno domů a nemohla jsem jí ještě asi 45 minut dostat domů :-), večer jsem si šla po prvé zacvičit na místní úřad do tělocvičny - aerobik, bylo to bezvadný, bylo nás tam 12, což prý dosavadní maximální počet bylo 5 bab :-), příště jdu zas a už v pátek!!! Petr s Kikou to taky zvládli skvěle! No a na závěr dne, jsem zjistila, že v soutěži s Waterlo projectem jsem vyhrála 2. cenu a to skvělou knížku od Čelenky a k tomu 5 dolarů do shopu a výběr kitu dle vlastního výběru !!! Já jsem tak šťastná!!! Moc děkuju hlavně Michalce, co moje číslíčko vylosovala !!!

0 komentářů: