sobota 13. března 2010

256. den jak vyšitý...

Dneska jsme měli jet všichni do Peček na závody, nakonec jsme jely s Kikou k našim a Petr sám, fakt hrozně studeně foukalo, tak jsme to nechtěli riskovat... jenže teď je otázka jestli to bylo pravé ořechové... celé dopoledne super, byly jsme s mamkou chvíli v trafice, pak jsme se šly kouknout do jednoho krámku, chtěla jsem koupit Kice jarní čepicku, nakonec neměli, ale aspoň jsem jí vzala tepláčky, pak jsme šly domů, prišel Danca, Kika lítala s Besynou, úplně nadšena, já jsem to asi přecenila a dala jí spát jako vždycky pred 1...vstavala v 7.15 .... no nechtěla usnout, ale co se dělo pak.....
Dala jsem ji pytle jako vždy zipem dozadu při denním spaní...
bylo ticho, myslíme, že už spí....
pak jsem jí slyšela jak si povídá...
otevřu dveře a myslím, že upadnu...
viděla jsem toto...


Smáli jsme se tomu, že chtěla docílit koupání, kterého se dožadovala už při příchodu k našim :-), takže se jí to nakonec povedlo.
Musela jsem dát prát všechno...povlak na peřinu, pytel, tričko, punčocháčky, tučňáka, mimi, plínu látkovku, prostěradlo, postýlku...
Doufala jsem, že už konečně bude spát, ale omyl, ještě za 2h jsem jí slyšela a obrázek se opakoval :-(((( To už jsem se ale nesmála, protože jsem musela dát prát i samotnou peřinu a všechno ostatní okolo, sbalila jsem postýlku a Kiku vyndala, že teda spát nebude, přijel Petr a vyrazili jsme na nákup, Kika zůstala s našima, šťastná jak blecha...
Koupili jsme i tu čepičku...

Kika pak usnula v autě, téměř okamžitě, doma jsme nejdřív vyndali nákup, pak jsem Kiku vyndala napůl spící, rychle udělala mlíko, povlíkla tlustou deku, našla náhradní pytel a dala jí spát, usnula ve vteřině...
No takže den náročný a nezapomenutelný :-)

0 komentářů: