pondělí 22. března 2010

265. den Culíkatá






Kika mi dneska slíbila, že si venku nechá culíčky, když nebude muset mít čepičku, venku bylo krásně a Kika si culíčky nechala vlastně celý den :-) Taky pomáhala sousedovi kovářovi, dostala i mrňavé kladívko a obouchávali spolu starou barvu :-)
No já bych úplně zapomněla napsat velice důležitý okamžik!!!Protože bylo krásně, teploučko, rozhodla jsem, že už Kice nedám ven plenu a musím tu mojí (táty taky :-), vždycky když řeknu, že je Kika moje, hned musí dodat, že je táty taky...) šikulku pochválit, protože se vůbec nepočůrala, dokonce ani nechtěla, ale zkusily jsme čůrat na travičce a podařilo se, Kika teď už ví, že když se jí bude chtít venku, že si řekne jako doma, mám fakt radost, do léta snad odbouráme i plenky na noc :-)

1 komentářů:

Jiruska řekl(a)...

moc jí culíčky sluší.. to já si u Julinky o nich můžu nechat leda zdát... nenechá si na vlasy šáhnout... krásný fotky, plné sluníčka... moc Ti to focení jde, Květo.