čtvrtek 1. dubna 2010

275. den Hrabošky


Dneska jsem úplně zapomněla fotit...ráno jsem foťák s sebou nebrala, že jdeme jako obvykle na nákup a se sváčou, přes den nic neobvyklého nebylo a jak přišel Petr z práce, jeli jsme do Prahy, potřebovala jsem před výletem do Oslavan za Gabkovic pro Kiku sunar, ubrousky atd. No a zapomněla jsem foťák doma :-(, Kika byla nadšená, výlety miluje, spokojená byla v drogerce, kde mají malý vozík pro děti, tak vozila nákup, nechtěla ho vrátit, jen výměnou za nově koupené pití :-), když pak babičce ukradla z kabelky peněženku a prošacovala jí, a já jí sebrala, tak se rozbrečela a běžela rovnou k dědímu... No to bylo lásky :-))) To šel i tatínek stranou...
Takže fotky nemám, blejskla jsem teda aspoň naše hrabošky čekající baštu, morče je srab, tak ho nemůžu pořádně vyfotit s otevřenou klecí...
Ještě jsem vyfotila jednu přepadovku, jak si naše holky hoví... :-)

0 komentářů: