sobota 10. dubna 2010

284. den Další závody v Bakově nad Jizerou a babičky Kateřiny oslava 80. narozenin







Hned ráno po 7hodině, jsme museli Kiku budit, vůbec se jí nechtělo (no kdo by se divil...), ani mlíko moc nechtěla, nakonec se na výlet těšila, při příjezdu jsme zjistili, že taky může běžet svůj závod, dostala berlínské startovní číslo (bylo větší než ona sama :-) ), ale dneska jí to moc nebavilo, asi byla ještě rozespalá...zakopla a chvilku plakala, ale statečně doběhla do cíle. Nicméně, jí chytl rapl nebo co a celý den byla jak utržená ze řetězu, dělala co nemá, co měla zakázáno, takže jsem měla plné ruce práce jí uhlídat, při hlavním závodě jsme měly chvilku čas na čaj a párek, Kika si tam našla kamaráda, dělali na sebe oči přes sloup :-), taťka nám doběhl na 4. místě a dostal pěkné sluneční sportovní brýle!
Pak jsme spěchali pro Bessynku a na babiččinu oslavu 80.narozenin. Jak jsem předpokládala Bessyna i Kika byly jak smršť...všude jich bylo plno, takže já jsem lítala za Kikou a Petr za Bessynou (museli jsme jí vzít s sebou, protože táta pak jel do práce a máma s námi k nám domů a Bebí jsme nechtěli nechat samotnou v autě). Takže jsem se po chvilce zvedli a museli odjet...k babičce se stavíme jindy, až tam nebude tolik lidí nebo ještě líp, babičku si přivezeme sem, kde jsou jak Kika, tak Bebí zvyklé a můžou tu řádit do sytosti a nic nevyvedou, tam bylo spousta nástrah, talíře, jídlo, pití, kytky...no prostě všechno, co bylo pro ty dvě jako lákakadlo... doma ještě Kika spolkla takovej kousek gumové hračky, takže teď budeme sledovat hovínka, snad to vykadí a bude vše ok...
Prostě dnešní den byl fakt náročný...

0 komentářů: