úterý 20. dubna 2010

294. Ach ta technika









Dnešní den je ve znamení techniky, nejprve mi ráno z ničeho nic vypnul pc, začala jsem šílet a shánět pomoc kde se dá a našla jí u sousedů, měla jsem zapůjčené 2 náhradní noťásky, na jednom mi bohužel nešel net, druhý už šlapal pěkně :-) Moc a moc děkuju!!!!!!! Je prima vědět, že máte kolem sebe lidi, co rádi pomůžou. No a pak jsem napsala bráškovy jen tak pro zajímavost radu, co by asi tomu mému noťasu mohlo být a hned říkal, ať zkusím vyndat a nandat baterku a ono se to rozjelo!!! K mé radosti mi pak ještě přišel můj nový kamarád foťáček Canon, takže jakmile šla Kika spát, hned jsem běžela na zahrádku fotit kvítečka a večer při procházce jsem fotila Kiku s Petrem, k mé radosti foťák nerozmaže pohyb a video je taky kvalitnější!

2 komentářů:

Gabka řekl(a)...

fotí krásně :)))

Anonymní řekl(a)...

...jů Tuli... ten je !!! Gratuluji a přeji samé krááásné záběry !!! U GT designs letos letí červená co ? :-)