pátek 9. dubna 2010

283. den Samostatná na písku



Dneska jsem focení flákala, ono ani není co fotit každý den a vzít si foťák na cvičení jsem se ještě neodvážila :-)
Takže tu mám akorát fotky z doby vaření oběda, kdy si Kika sama hraje na dvorku na písku, já mám otevřené dveře a Kika má za úkol se mi hlásit a když jí to řeknu, volá hauó (haló) :-), 2x jsem jí sice musela nahánět po dvorku, vždycky byla schovaná za autem, ale jak slyšela, že jí volám a hledám, tak se zase ozvala tím svým hauó. Kika prostě odmítá chodit z venku domů...dneska po spaní jsme byli s taťkou na hřišti, pak šel běhat, my zůstaly venku, když se Petr vrátil, já šla cvičit, Kika s Petrem mě doprovodili, zůstali venku a pak si pro mě ve 20.15 přišli, Kika si prý hrála v autě s Lukáškem a domů jí nemohl Petr dostat jen pod příslibem, že půjdou na civčení pro maminku...příště asi Kice usteleme venku pod stanem a bude klid :-)

0 komentářů: