úterý 6. dubna 2010

280. den Nové vozidlo



Večer jsme jeli nakoupit, měli jsme vymetenou lednici a hned za vchodem do Tesca je dětské oddělení a tam na Kiku čekalo lákadlo - růžové odstrkovadlo... stálo 299,- a když Kika naléhala, tak jsme jí ho chtěli vyzkoušet, jestli jí jako bude výškově... sedla si a odfrčela :-))) od té doby ho nedala z ruky, drandila si po obchodě, vysmátá, nadšená, šťastná... chtěli jsme jí nějaké koupit k narozeninám, vzhledem k tomu, že je má až za necelé 1,5 měsíce a že žádné nemá (teda má, jedno, ale už fakt malé a courá nohy po zemi), a vzhledem k tomu, že Petrovy přišel jakýsi přeplatek ze sociálky...tak jsme jí ho koupili ...
Bohužel jsem si foťák nevzala s sebou, tak aspoň fotky z domu.
PS: Na cestu zpátky jsem dostala klíče od auta a jeď...no tak jsem jela, celkem jsem s jízdou spokojená, Petr taky a Kika nejvíc, když jsem si hlasitě oddychla při každé "překážce" v podobě dej přednost jízdy protijedoucímu vozidlu nebo překonání kulaťáků (po cestě jsou 3...) tak Kika si oddychovala se mnou :-)

1 komentářů:

Gabka řekl(a)...

krásné vozidlo, taky nějaké potřebujeme :))))