pondělí 12. dubna 2010

286. den Můj notebook


Včera jsem nestihla vložit, protože jsme s Gabkou trávily celý večer až do noci u pc a snažily se přijít na kloub vkládáním našich kitů do nového shopu...protože nám to nešlo, šly jsme spát a na blog už jsem nestihla...
Dneska jsme se s tím shopem mořily taky téměř celý den, až k večeru jsme to dotáhly do konce!!!!!! Jupí, no a protože bylo celý den pod mrakem, zima, Kika se nudila, udělala tu šílenej binec, ven jsme šly jen na chvilku v přestávkách mezi deštěm, tak jsem ani nic nefotila...takže tady je moje plocha z PC...můj kamarád :-)))
Na ploše mám pozadí mojí milovanou Sindinku, odešla nám před skoro 2 lety, moc mi chybí, tak jí mám na očích aspoň tady, ještě v mobilu a v rámečku v ložnici :-)
Kristince se taky moc líbí, vždycky si sedne na stůl před ntb a říká Sindince, že je to Džindžindži, ukazuje hned, že má uši, oči, nof (nos) a chjupy (chlupy):-)

0 komentářů: